El barri del Pi celebrarà aquest divendres un sopar popular i un concert gratuït dins el cicle “Cultura als Carrers”
El montbuienc barri del Pi acollirà aquest divendres 10 de juliol un sopar popular i un concert dins el cicle “Cultura als Carrers”.
La jornada començarà a les 9 del vespre, a la plaça Pare Matías, amb un sopar de carmanyoles amb la participació dels veïns i les veïnes del barri del Pi. Aquest sopar està organitzat per l’entitat veïnal Ateneu del Pi. La proposta convida els veïns i les veïnes a portar el seu propi sopar i compartir una estona de convivència en un ambient distès i familiar.
A continuació, a partir de dos quarts d’onze de la nit, la mateixa plaça es convertirà en escenari d'un concert gratuït del Duet Aroma, una actuació inclosa en la programació de "Cultura als Carrers", que busca convertir places i espais públics en punts de trobada cultural i social durant els mesos d'estiu.
L'activitat comptarà també amb servei de bar i està organitzada per l'Associació del Barri del Pi, amb la col·laboració de l'Ajuntament de Santa Margarida de Montbui.