En marxa un nou curs a les llars d’infants montbuienques

Divendres, 4 de setembre de 2026

Amb l’arribada del setembre ha començat un nou curs a les escoles bressol de Santa Margarida de Montbui. Ahir dimecres van donar inici les sessions de familiarització, on participen també les famílies dels infants. A partir del 14 de setembre està previst que comenci l’horari complet de serveis, inclòs el menjador.

Els nens/es van a la Llar d'Infants una hora i mitja cada dia i el pare, la mare o algun familiar es queda una estona a la classe amb el nen/a (progressivament aquest acompanyament es va reduint). 

La família tria l'horari d’adaptació, ja sigui en torn de matí o tarda. Són uns dies importants per establir un bon vincle entre infant, família i centre educatiu.

L’inici de curs es fa enguany amb 61 infants a la Llar d’Infants L’Estel, 18 a la Llar d’Infants Santa Anna i 11 a la Llar d’Infants Montxic. Han començat 90 infants, però durant les pròximes setmanes es preveuen noves incorporacions tenint en compte que hi ha matrícula viva.

Les Llars d’Infants montbuienques són centres educatius públics on els nens i les nenes juguen, descobreixen, experimenten, aprenen i es relacionen amb altres infants. Segueixen una línia de pedagogia activa, on l’infant és el protagonista del seu propi aprenentatge i l’educadora actua d’agent motivador, generador de situacions de descoberta.

Cal recordar que les llars d'Infants de Santa Margarida de Montbui ofereixen un servei de 9.45 h cada dia, en un horari flexible en les entrades i sortides per tal que les famílies puguin conciliar la vida laboral i familiar.

Darrera actualització: 4.09.2026 | 08:56