Una jornada plena de música, art i diversió, a la primera “Pícnic Party” de Montbui

Dijous, 10 d’abril de 2025

El passat diumenge 6 d’abril, Santa Margarida de Montbui va celebrar de la primera “Pícnic Party”, un esdeveniment que va fusionar música, ball, gastronomia i diversió en un ambient únic. La cita, organitzada per Haz Ruido Anoia i el Departament de Cultura de Montbui, va tenir lloc al CCC La Vinícola i va atreure nombroses persones que van gaudir d’activitats per a tots els gustos.

La jornada va començar amb actuacions musicals d’artistes locals que van posar la música en directe com a fil conductor de l’esdeveniment. A continuació, el públic va poder gaudir dels grups de ball "Brisa Sevillana" i "Pasión Flamenco", que va aportar un toc de passió i ritme a la festa.

Un dels moments més esperats va ser el concert de la Coral U5 Gospel, que va emocionar les persones assistents amb les seves melodies càlides i plenes de força.

La gastronomia va jugar també un paper destacat en la jornada amb una calçotada. Les persones assistents van poder gaudir d’aquesta especialitat de la cuina catalana mentre es desenvolupava un bingo musical.

Per posar el colofó final a aquesta jornada festiva, Lepop DJ va ser l’encarregat de tancar l’esdeveniment amb una sessió de música electrònica.

Darrera actualització: 10.04.2025 | 14:07