Oberta al pas dels vianants la nova passera que connecta la plaça Finisterre amb el pont de la Palanca

Dijous, 2 d’abril de 2026

Avui dimecres s’ha obert al pas de vianants la nova passera que connecta la Plaça Finisterre amb el Pont de la Palanca, i que s’ha construït i col·locat durant els darrers mesos.

La nova passera facilitarà els desplaçaments dels vianants entre Montbui i Igualada, a tocar del riu Anoia. Els treballs estructurals de la passera van finalitzar fa unes setmanes, però durant els darrers dies s’han col·locat unes làmines antilliscants per tal de garantir, en la mesura del possible, la seguretat tenint en compte la humitat i la possibilitat de formació de gel, especialment durant els mesos de més fred. 

La nova passera elevada de 80 metres de llargada i de 2,5 metres d’amplada permetrà que les persones amb mobilitat reduïda puguin utilitzar aquest important i còmode accés.

Aquesta actuació ha anat a càrrec de l'empresa Tallers Vidal Amill i ha suposat una inversió de més de 480.000 euros.

 

Darrera actualització: 2.04.2026 | 11:31