Montbui va acollir per segon any consecutiu la Nit Empresarial de la UEA

Dijous, 29 de maig de 2025

600 persones van participar dijous passat en la 25a edició de la Nit de la Unió Empresarial de l'Anoia (UEA), que es va celebrar al pavelló poliesportiu Mont-aQua.

Realitzada sota el lema "Avançant units", la trobada empresarial va reivindicar la importància de la unitat del teixit econòmic de l’Anoia a través de l’entitat empresarial.

El regidor de Promoció Econòmica i Comerç montbuienc, Jordi Bòria Taixé, va participar en els parlaments introductoris i va donar la benvinguda a tots els/les assistents. Per segon any consecutiu, Montbui va acollir la gran trobada del món empresarial anoienc i el regidor va mostrar la complicitat del nostre municipi amb l'emprenedoria i l'activitat industrial.

El president de la Unió Empresarial de l’Anoia, Joan Mateu, de la seva banda, va assenyalar que "quan actuem plegats, som imparables. Som una patronal nascuda de les empreses del territori".

Per la seva part, el conseller d’Empresa i Treball, Miquel Sàmper va garantir "proximitat al món empresarial" des de l'administració de la Generalitat.

L'Alcalde d'Igualada Marc Castells va mostrar la seva confiança en què més empreses apostaran per la Conca d'Òdena després de les darreres aprovacions en matèria urbanística en el nostre territori.

La "Nit de la UEA" va presentar-la el periodista de TV3 Xavi Coral, i va tenir com a ponent destacat a l'empresaria José Elías. La 25a Nit Empresarial UEA va incloure el lliurament dels Premis UEA, amb la presència de l'Alcalde montbuienc Jesús Miguel Juárez en el lliurament. Carnisseria Gual va guanyar el Premi a la Trajectòria Empresarial; Pla de Morei va guanyar el premi de Capacitat Emprenedora; Virkar va assolir el Premi d’Innovació, mentre que Blautec va guanyar el Premi al Compromís Social i Mediambiental.

Darrera actualització: 29.05.2025 | 11:51