Montbui acull una xerrada sobre la diversitat de gènere en la infà ncia amb Miquel Missé
Santa Margarida de Montbui serà la seu el pròxim 10 de desembre de la sessió “Pensar la diversitat de gènere en la infància”, una iniciativa oberta al públic que té com a objectiu reflexionar sobre com les normes i expectatives de gènere poden afectar els infants, les famílies i els centres educatius.
La xerrada serà conduïda pel sociòleg Miquel Missé Sánchez, reconegut expert en gènere i sexualitat, que analitzarà com les idees establertes sobre què és “de nen” i què és “de nena” influeixen en el desenvolupament de les criatures i com es poden crear entorns més lliures, diversos i respectuosos.
L’acte tindrà lloc a les 18 hores al centre Mont-Àgora (Passeig de Catalunya) i està organitzat pel Servei d’Atenció a la Infància (SAI) de l’Anoia i el Consell Comarcal de l’Anoia, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Santa Margarida de Montbui, Mont-Àgora, Orgull Anoia, el Departament d’Igualtat i Feminismes de la Generalitat de Catalunya i la Diputació de Barcelona.