L’alumnat dels cursos i tallers municipals de cultura farà una exhibició de final de curs el 13 de juny
La música, la dansa i l’expressió artística ompliran l’escenari en una tarda dedicada al talent, l’esforç i la il·lusió de les persones participants.
El pròxim dissabte 13 de juny de 2026 tindrà lloc l’Exhibició de Cursets i Tallers, una mostra oberta al públic en què l’alumnat dels diferents cursos i tallers presentarà els coneixements i les habilitats adquirides al llarg del curs.
L’activitat es convertirà en una gran celebració cultural que reunirà diferents disciplines artístiques i escèniques.
Al llarg de la tarda, el públic podrà gaudir d’actuacions de fitness flamenc, balls de saló, sevillanes, així com de les propostes dels grups Mou-te i Xaragall. La jornada també comptarà amb la participació de l’Aula Orquestra i Trobadors de l’Anoia, que aportaran el vessant musical a aquesta trobada de final de curs.
La programació començarà a les 5 de la tarda amb una exhibició de Fitness Flamenc i continuarà amb diverses actuacions fins a gairebé les 7 de la tarda, moment en què es clourà la mostra amb una nova exhibició de balls de saló per parelles.
Aquesta iniciativa ofereix una excel·lent oportunitat per reconèixer el treball, la constància i la dedicació de totes les persones participants, així com per compartir una tarda plena d’art, ritme, emoció i convivència.