L’Ajuntament obre la convocatòria per gestionar la barra de bar de la Revetlla de Cap d’Any 2025-2026
L’Ajuntament de Santa Margarida de Montbui ha obert el termini perquè les entitats i associacions del municipi puguin presentar-se a la convocatòria per gestionar el servei de barra de bar durant la Revetlla de Cap d’Any 2025-2026. L’objectiu és donar suport i visibilitat al teixit associatiu local, oferint una oportunitat de participació en un dels actes més destacats de les festes nadalenques.
Les bases reguladores, disponibles a la web municipal i al Tauler d’Anuncis de l’Ajuntament, detallen les condicions de participació, els criteris de selecció i el procediment d’adjudicació per a les entitats interessades.
El termini per presentar sol·licituds finalitza el 10 de desembre de 2025 fins a les 14.30 h.
Amb aquesta convocatòria, l’Ajuntament reafirma el seu compromís amb el foment de la participació ciutadana i el suport a les entitats culturals i socials del municipi.
Consulta les bases aquí.