El diumenge 28 de desembre es farà el lliurament de la Carta als Patges Reials

Dimarts, 23 de desembre de 2025

Dissabte passat va començar la Festa de Reis d’enguany amb l’acte d’arribada dels Patges Reials Hammend i Alika a una Sala Auditori Mont-Àgora plena de gom a gom.

Com ja ve sent costum, l’arribada dels patges i patgesses va anar precedida per la representació teatral “La llum de Nadal”.

La Patgessa Alika i el Patge Hammend van saludar als infants montbuiencs recordant que “hem fet el nostre viatge pensant molt en aquest moment. Sabíem que en arribar trobaríem aquesta sala plena d’infants, famílies i somriures que ens fan sentir com a casa. Us hem trobat a faltar i tornar a Montbui sempre és especial”. 

Els Patges Hammend i Alika van saludar als infants montbuiencs,  i els hi van recordar que “és molt emocionant veure tantes cares conegudes un dia molt especial per nosaltres. Vosaltres feu que venir a Montbui sigui un moment molt especial del nostre viatge. Durant tot l’any, a l’Orient, estem esperant que torni el Nadal. Estem llegint les vostres cartes una vegada i una altra. Ens agrada veure com creixeu, com millora la vostra lletra, com feu dibuixos tan macos i com penseu en els altres”.

Els emissaris reials van recordar que els infants de Montbui han fet gestos molt bonics durant el darrer any: “infants que han ajudat companys nous de classe, infants que han demanat joguines per compartir amb germans i amics, infants que han intentat recollir millor, ser més amables”.  També van tenir paraules pels adults: “aquest Nadal, més atenció als infants, i menys al mòbil”.

La patgessa Alika i el Patge Hammend van recordar que “com cada any en el Llibre Blanc tenim els noms dels nens i nenes que tenen bons gestos, que s’esforcen i que intenten fer bé les coses cada dia. Us heu portat molt bé, i el Llibre Negre està gairebé buit”

Els Patges Reials van recordar que el proper diumenge 28 de desembre es farà, també a Mont-Àgora, el lliurament de la carta als Patges, i que el proper 5 de gener, a l’aparcament del Passeig Catalunya, arribaran en globus Ses Majestats els Reis de l’Orient Melcior, Gaspar i Baltasar.

Els emissaris reials, ja al vespre, van presidir un recorregut amb diferents vehicles pels carrers del municipi.

 

 El diumenge 28 de desembre, lliurament de la carta als Patges Reials

El diumenge 28 de desembre s’organitzarà el tradicional acte de Lliurament de la Carta als Patges Reials a Mont-Àgora. Es durà a terme entre les 10 i les 14 hores, sota l’organització de l’Ajuntament montbuienc i el suport de l’Associació Reis Montbui.

D’altra banda, el mateix diumenge 28 tindrà lloc l’arribada del Patge Faruk i la recollida de cartes a l’Ateneu Cultural i Recreatiu del Nucli Antic. Organitzarà l’activitat la Comissió de Reis Nucli Antic a partir de les 11.30 hores.

 

Darrera actualització: 23.12.2025 | 14:58