Diumenge es celebrarà la primera edició de la “Picnic Party”
El pròxim diumenge tindrà lloc al CCC La Vinícola la primera edició de la “Pícnic Party”, una animada festa primaveral organitzada per l’entitat Haz Ruido Anoia, i en la qual la música tindrà un destacat protagonisme.
A partir de les 12 del migdia començaran diferents actuacions, a càrrec d’artistes de la comarca. Posteriorment, es durà a terme un espectacle de ball amb “Brisa sevillana” i “Pasión flamenco”. A continuació tindrà lloc un concert de la Coral U5 Gospel, i a un quart de dues de la tarda s’organitzarà un taller de “salsa i bachata” amb Ana i Oti.
A les dues de la tarda s’organitzarà una gran calçotada (10 calçots i salsa). El preu d’aquest àpat és de 12 euros per al públic en general i de 7 euros per a les persones sòcies de l’entitat Haz Ruido Anoia. De forma paral·lela al dinar, començarà un bingo musical, i finalitzarà la tarda festiva amb una sessió musical a càrrec de Lepop DJ.
Les persones interessades a gaudir d’aquesta “Pícnic Party” han de reservar els tiquets de la calçotada enviant un whatsapp al número 641 516 990. Es tracta d’un esdeveniment organitzat per Haz Ruido Anoia i el Departament de Cultura de Montbui, amb la col·laboració de Viu la Festa i Rainbow Anoia.