A punt una nova edició de la “Primavera al Carrer”

Dijous, 10 d’abril de 2025

Entre el dilluns i el dimecres de la setmana que ve se celebrarà una nova edició del projecte educatiu “Primavera al Carrer”, conjunt d’activitats per a infants de 3 a 12 anys i que organitza l’Ajuntament montbuienc des de les regidories d’Acció Social i Infància a través del Centre Obert “El Pi”.

Les activitats, amb places de participació exhaurides, començaran el pròxim dilluns 14 d’abril, entre les 9 i les 11.30 hores, amb un taller de mones de pasqua. Entre les 11.30 i les 14 hores els infants faran piruletes de xocolata.

El dimarts 15 d’abril, entre les 9 i les 11 hores, es farà una pujada amb globus. I entre les 11.30 i les 14 hores es realitzaran jocs tradicionals.

I el dimecres 16 d’abril, entre les 9 i les 11 hores hi haurà jocs i entre les 11 i les 14 hores es durà a terme una activitat sorpresa.

Totes les activitats es duran a terme al Centre Obert “El Pi”, ubicat al carrer Sant Miquel, 6.

Darrera actualització: 10.04.2025 | 13:57