Cessió d'ús del pavelló Mont-aQua a les entitats esportives del municipi
QUI EL POT DEMANAR
- Formulari de sol·licitud d'instal·lació esportiva municipal per temporada (cliqueu per accedir al document excel adjunt)
- Instància general (cliqueu per fer la tramitació, adjuntant l'excel anterior)
- NIF i estatuts de l'entitat
- DNI de la persona que signarà l'acord de cessió i poders que acreditin que farà el tràmit
- Designació de la junta directiva
- Breu projecte descriptiu de l'activitat
- Assegurança de Responsabilitat Civil (fotocòpia), que cobreixi els següents imports: 600.000 € per sinistre i 150.000 € per víctima
- Rebut bancari conforme l'assegurança està al corrent de pagament
- Acceptació normes d'usos
TRAMITACIÓ (DE FORMA TELEMÀTICA PER VIGÈNCIA D'ESTAT D'ALARMA)
MÉS INFORMACIÓ
Des de la Regidoria d'Esports es valorarà la conveniència de l'activitat esportiva per la qual es sol·licita la cessió de l'espai. El departament gestor donarà resposta per Decret d'Alcaldia en el termini màxim de 30 dies des del final del termini de tramitació.
En cas de no haver disponibilitat o de valoració negativa, es donarà resposta per escrit a la persona sol·licitant.
En cas d'haver disponibilitat i de valoració positiva, el departament gestor es posarà en contacte amb la persona sol·licitant (via telefònica o per correu electrònic) per acordar els detalls de la cessió i iniciar l'expedient administratiu pertinent. Es podrà requerir documentació addicional per la formalització de l'expedient.
L'acceptació de la sol·licitud anirà condicionada a la valoració positiva de l'activitat esportiva per part del departament gestor i a la disponibilitat d'espais esportius.
Els espais s'han d'utilitzar per a la finalitat sol·licitada, havent-se de fer un bon ús del mateix, d'acord amb el reglament intern d'ús de les instal·lacions.
Documentació
xls Descarregueu i ompliu l'excel amb la sol·licitud dels usos de l'equipament (temporada 2020-2021)17,5KB