Sol·licitud de certificat per tramitar la incapacitat temporal de treballadors i treballadores en SECTORS ESSENCIALS en situació excepcional de confinament total

Aquest tràmit us permetrà obtenir el document que certifica l'empadronament al municipi de Santa Margarida de Montbui d'una persona en un domicili, d'acord amb les dades que consten al Padró Municipal d'Habitants i que aquest domicili està situat a la zona de restricció de sortida de persones amb motiu dels casos d'infecció per SARS-CoV2.

QUI EL POT DEMANAR ? S'HAN DE COMPLIR TOTS ELS REQUISITS

1. Cal estar empadronat al municipi

2. Cal treballar en un sector considerat com essencial.

3.  Cal estar obligat a desplaçar-se fora del territori confinat de la Conca d'Òdena per raons laborals.

4. Impossibilitat de realitzar el seu treball sota la fórmula de teletreball.

5. No percebre cap altra prestació pública.

6. Que se li hagi denegat expressament la possibilitat de desplaçar-se fora del territori confinat de la Conca d'Òdena per motius laborals, per part dels cossos de seguretat.

TRAMITACIÓ

1 - Descarregueu i ompliu els documents adjunts de DECLARACIÓ RESPONSABLE i CERTIFICAT D'EMPRESA que es troben a la banda dreta d'aquest formulari.

2 - Cliqueu sobre l'accès a Tramitar la Instància genèrica, i cliqueu INSTÀNCIA GENÈRICA. (Aquí us haureu d'identificar)

Un cop identificats/des, cal que ompliu les dades requerides al formulari de tramitació i adjunteu com a arxius en format pdf o imatge la documentació requerida (declaració responsable i certificat d'empresa).
Premeu "Enviar".

3- NO US HEU DE DESPLAÇAR AL CAP. El certificat sol.licitat i la resta de documentació adjunta serà enviada per l'Ajuntament de Santa Margarida de Montbui a l'autoritat sanitària competent, l'ICAM (Institut Català d'Avaluacions Mèdiques), per tal que es pugui tramitar la incapacitat temporal en situació excepcional de confinament total.

4- Per rebre el volant de baixa  cal que us doneu d'alta a "La Meva Salut" al Canal Salut de la Generalitat de Catalunya. Adjuntem l'enllaç:

Si heu emplenat el formulari per donar-vos d'alta a "La Meva Salut" i no rebeu la contrasenya en un parell de dies (no és freqüent, però pot passar) heu d'enviar un correu electrònic a l'adreça earan@catsalut.cat amb les dades que us informem a continuació i us donaran d'alta a l'aplicatiu.

Les dades a enviar en aquest correu electrònic són:

CIP:

NOM:
PRIMER COGNOM:
SEGON COGNOM:
TIPUS DOCUMENT:
DNI:

DATA CADUCITAT DNI/NIE:
MÒBIL:

Recordeu, això només és si teniu problemes a l'hora de donar-vos d'alta a l'aplicatiu "La Meva Salut"

També trobareu més informació al telèfon d'informació/atenció del Canal Salut: 900 053 723. De dilluns a divendres, de 8h a 20h.

Quin cost té el tràmit ?

El tràmit no té cap cost per al ciutadà/ana

Infomació d'interès

La tramitació de la sol·licitud s'ha de fer per internet mitjançant aquest tràmit, amb identificació i signatura mitjançant certificat digital de la persona interessada o representant. L'ús d'altres navegadors d'internet del mercat no garanteix el seu funcionament. Els sistemes d'identificació admesos són: IdCat, IdCat mòbil, DNIe, Certificat de la Fábrica Nacional de Moneda y Timbre, i en general tots aquells admesos per l'Agència Catalana de Certificació (CATCert). L'IdCat mòbil és un sistema d’identificació i signatura electrònica basat en l'enviament d’una contrasenya d'un sol ús al vostre mòbil i que es pot sol.licitar només disposant del DNI i de la targeta sanitària individual (TSI). Podeu demanar-lo abans de passar a tramitar en el següent enllaç: Sol.licitar un IdCat mòbil Tota la documentació a presentar s'haurà d'adjuntar digitalitzada. Els formats admesos són el PDF i els formats d'imatge TIFF, JPG, PNG, GIF i BMP.

Darrera actualització: 08.04.2020 | 22:02