Serveis a la Gent Gran

L'Àrea de Gent Gran de l'Ajuntament de Montbui treballa per garantir els drets i necessitats socials dels avis i àvies del municipi. Es coordinen i gestionen els principals tràmits vinculats a avantatges socials per a la gent gran (carnets d'autobus, bonificacions fiscals, etc). Es col·labora amb el Casal d'Avis-Associació de la gent Gran en l’organització de les diferents activitats que realitza aquesta entitat (s’organitzen cursets, festes, activitats, tallers, conferències). Tammateix es busca millorar els serveis adreçats als avis montbuiencs (barberia, podologia...). Cada any es realitza la Setmana de l’Avi, conjunt d’activitats adreçades a la gent gran del municipi. L'Associació de la Gent Gran organitza diferents excursions, festes puntuals, i balls regulars els diumenges al Centre Cívic La Vinícola.

Oficina d'atenció Serveis Socials

Carretera de Valls, 57 (edifici Ajuntament) - 08710 Santa Margarida de Montbui - Barcelona (Catalunya)
Telèfon: 93 804 09 09
Horari:
De dilluns a divendres de 08.00 a 15.00 hores
Vegeu-ne la situació al mapa
Darrera actualització: 19.05.2017 | 09:41