Polígon Plans de La Tossa (Ass. Polígons dels Plans)

El Polígon Plans de La Tossa està integrat en l'Associació Polígons dels Plans, aposta estratègica de diversos municipis de la Conca d'Òdena per atreure empreses i inversors a la nostra zona. El polígon montbuienc està situat als dos costats de la carretera C-37, que uneix Igualada amb Valls, a mig camí entre el Nucli Antic i el Nucli Urbà del municipi. Es tracta d'una situació estratègica, a tocar de la Ronda Sud i amb una connexió de tot just cinc minuts, a través de la C-37 amb l'autovia A-2 i amb l'Eix Diagonal (C-15). El Polígon Plans de La Tossa està format per 28'64 hectàrees, el 56 per cent estan destinades a la indústria aïllada (gran i petita) i entremitgeres, i el 44 per cent està format per zones verdes, equipaments i vials. Trobareu tota la informació sobre el sector industrial montbuienc clicant aquí.

Darrera actualització: 28.04.2017 | 19:33