Comunicació d'ampliació de la via pública terrasses i/o vetlladors (Emergència sanitària Covid-19)

QUI EL POT DEMANAR

Qualsevol dels establiments que tenen concedida actualment una llicència d'ocupació de la via pública per a terrasses i vetlladors.

FINALITAT DEL TRÀMIT

Amb l'objectiu de minimitzar els efectes negatius que provocaran al sector de la restauració les mesures de distanciament social aplicables davant l'actual crisi sanitària causada pel Covid19, i per tal d'evitar haver de reduïr l'aforament al 50%, l'ajuntament de Santa Margarida de Montbui habilita aquest tràmit amb l'objectiu de permetre ampliar l'espai disponible per a les terrasses dels bars i restaurants del municipi.

DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA EN EL MOMENT DE FER LA PETICIÓ

TRAMITACIÓ (DE FORMA TELEMÀTICA PREFERENTMENT PER VIGÈNCIA D'ESTAT D'ALARMA)

1 - Descarregueu i ompliu el document  Comunicació ampliació d'ocupació de la via pública: terrasses i vetlladors , amb les dades corresponents, i signeu-lo.

2 - Cliqueu sobre l'accès a Tramitar la Instància genèrica, i cliqueu INSTÀNCIA GENÈRICA. (Aquí us haureu d'identificar, omplir la INSTÀNCIA GENÈRICA i adjuntar la DOCUMENTACIÓ REQUERIDA (comunicació ampliació ocupació via pública: terrasses i vetlladors). Un cop annexada la DOCUMENTACIÓ, s'envia telemàticament al registre electrònic el tràmit.

En el cas que per algun motiu no es poguès realitzar aquest tràmit de forma telemàtica, els interessats/des caldrà que es posin en contacte amb el servei d'atenció a la ciutadania de l'Ajuntament de Santa Margarida de Montbui, trucant al 93 803 47 35 (de dilluns a dijous de 8 a 18 hores i els divendres de 8 a 15), on se'ls donarà dia i hora per poder realitzar el tràmit presencial a l'Ajuntament.

MÉS INFORMACIÓ:

La comunicació prèvia realitzada habilita al seu titular a ocupar aquest espai ampliat sense necessitat de cap tipus de resolució administrativa, sense perjudici que posteriorment es realitzi la corresponent inspecció i verificació per part dels Serveis Tècnics Municipals.

Darrera actualització: 14.05.2020 | 18:13